SLAGVERK

Slagverk er den største instrumentfamilien. Fagtilbudet på slagverk tar for seg et bredt tilbud av instrumenter og stilarter. Du vil spille både alene og i grupper. Undervisningen kan ta for seg trommesett, klassisk skarptrommespill, melodisk slagverk, div perkusjonsinstrumenter og ensemble/band. Vi jobber både med noter og gehørspill. Det viktigste for oss er at undervisningen er tilpasset hver enkelt elev og at gleden med musikk står i fokus

Slagverk er et av de mest populære instrumentene og har dermed også dessverre en av de lengste ventelistene.

Som slagverkelev i kulturskolen vil du få tilbud om å spille på en rekke konserter og å bli med på kjekke prosjekter i løpet av skoleåret.

Det er en forutsetning at alle som får slagverkundervisning i kulturskolen har et egnet instrument til å øve daglig på.

Vi anbefaler at du har et akustisk trommesett, men dersom det er behov for at du ikke forstyrrer familie eller naboer, er det mange brukbare digitale trommesett til en rimelig pris.

Kulturskolen har slagverkundervisning i kulturskolens lokaler på Holla 10-årige skole og i Lundevang i Lunde.

Slagverklærer i Nome kulturskole er

SISTE INNLEGG